Maj
8
2012

Kolekcja TEN: Nicolas André (Neopen).

Jakiś czas temu serwis fotolia.pl  przedstawiła kolekcję TEN, w której w ramach współpracy z 10 artystami z całego Świata udostępnia pliki .PSD sławnych grafików przez 24h do pobrania zupełnie za darmo! Już 10 czerwca pojawi się nowy materiał autorstwa Nicolas André, który lepiej znany jest pod pseudonimem Neopen.

10 maja,  przez 24h od godz. 10, dostępny do pobrania za darmo będzie kompletny plik w formacie .psd ze wszystkimi warstwami, stanowiący szósty projekt z Kolekcji TEN na temat „Lifestyle”.

Materiały udostępniane w ramach Kolekcji TEN cieszą się ogromnym zainteresowaniem ze strony użytkowników, jak zapewnia sam serwis:

Kolekcja TEN, zainaugurowana w grudniu 2011, ukazuje co miesiąc pracę jednego z 10 artystów zaproszonych przez Fotolię do współtworzenia tego edukacyjno-społecznościowego projektu. Co miesiąc kilkanaście tysięcy osób pobiera plik .psd z projektem TEN w ciągu jednej doby, co świadczy o sukcesie, jakim już cieszy się Kolekcja. Przed nami jeszcze 5 z 10 zaangażowanych w projekt TEN  artystów, już w ten czwartek przedstawimy pracę Neopena.

Istotnie jest to niepowtarzalna okazja, aby zupełnie za darmo poznać tajniki pracy profesjonalistów „od zaplecza”. Nieograniczony wgląd do pliku źródłowego jest w tym wręcz nieoceniony.

Neopen dla fotolia.pl

 

 

 

O autorze projektu:

W swoim projekcie, Neopen wracając do swoich chłopięcych marzeń, przedstawia zwarty i pełen fantazji projekt łączący wiele postaci, kształtów i kolorów, tworząc dynamiczny obraz licznych wizji siebie jako dorosłej osoby z perspektywy dziecka.

Nicolas André (Neopen) już we wczesnym dzieciństwie wiedział, że zostanie grafikiem. Zaczynając od mazaków w wieku 4 lat, poprzez jego pierwszy komputer w 1998 roku, szybko rozwinął pasję do Flasha i Photoshopa. Po tym jak został odkryty w konkursie FlashXpress i otrzymał kilka nagród za swoje animacje, Nicolas szybko został wszechstronnym artystą. Z korzeniami w kulturze miejskiej, graffiti i hip-hopie styl Nicolas André przypomina scenariusz, w którym opowiedziana jest cała historia. Od tego czasu do zestawu swoich umiejętności dodał wideo, włącznie z postprodukcją i umiejętnościami VJ. Jego multimedialne umiejętności sprawiły, że pracował dla Le Coq Sportif, Adidas, BullrotWear, Orange, BMW, Toyota, L’Oréal, Swatch, Danone. Tworzył strony dla artystów Warner Music i Universal włączając w to The Beatles, Daft Punk, Air, IV My People, De la Soul oraz Ashanti. Nicolas André został uhonorowany nagrodami od TheFWA, jak również nagrodami American Design Award i Golden Web Award.


Zostaw komentarz

Musisz być zalogowany aby dodać komentarz.

Polecane

Kategorie